Pretty-Little-Liars-RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pretty Little Liars Rpg Forum

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Latest topics
» I understand that ...! Do not look for me, you do not care, I Come bye!
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyНед 09 Дек 2012, 12:34 pm by Хана Питърс

» Big brother
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyСъб 10 Ное 2012, 5:10 pm by Хана Питърс

» Прическата ви!
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyСъб 10 Ное 2012, 5:08 pm by Хана Питърс

» Прегръдка,шамар целувка или секс?
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyНед 07 Окт 2012, 10:38 am by Хана Питърс

» ЛЕВСКИ или ЦСКА
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyСря 19 Сеп 2012, 5:08 pm by Хана Питърс

» Песен на месец септември!!!
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyНед 16 Сеп 2012, 6:42 pm by Хана Питърс

»  Момче или момиче е следващия?
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyНед 16 Сеп 2012, 2:45 pm by Хана Питърс

» ~~paolo botticelli~~
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyПет 14 Сеп 2012, 9:30 am by Саша Питърс

»  Изрази настроението си с емотикона
Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyПет 14 Сеп 2012, 9:19 am by Саша Питърс

Top posters
Хана Питърс
Here we will tell you new things and news forum and for me! Vote_lcapHere we will tell you new things and news forum and for me! Voting_barHere we will tell you new things and news forum and for me! Vote_rcap 
Емили Питърс
Here we will tell you new things and news forum and for me! Vote_lcapHere we will tell you new things and news forum and for me! Voting_barHere we will tell you new things and news forum and for me! Vote_rcap 
Tyler Lockwood
Саша Питърс
Ребека
Карън Луси Хейл
Селена Гомез
Caroline Forbes
Кой е онлайн?
Онлайн е 1 потребител: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 1 Гост

Нула

Най-много потребители онлайн: 16, на Пон 15 Апр 2024, 11:25 am
Екип
Here we will tell you new things and news forum and for me! 5113038X
Tyler Lockwood Here we will tell you new things and news forum and for me! Tumblr_lu7j6tWcrR1qhycu9o7_250 Хана Питърс Here we will tell you new things and news forum and for me! Tumblr_m6c2xgrUng1rq7wna Here we will tell you new things and news forum and for me! 5113039Q Емили Питърс Here we will tell you new things and news forum and for me! Tumblr_m2mp83d3Yg1rp31rqo5_250

Here we will tell you new things and news forum and for me!

Go down 
4 posters
АвторСъобщение
Хана Питърс
Админ,Могьосница
Админ,Могьосница
Хана Питърс

Брой мнения : 132
Местожителство : Мистик Фолс

Here we will tell you new things and news forum and for me! Empty
ПисанеЗаглавие: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyВто 07 Авг 2012, 8:32 am

Тук ще ви разказвам разни неща.Вие ме слушайте и коментирайте! Можете и да ми задавате и въпроси! tounge2

Последната промяна е направена от Хана Питърс на Вто 07 Авг 2012, 8:35 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
Хана Питърс
Админ,Могьосница
Админ,Могьосница
Хана Питърс

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyВто 07 Авг 2012, 8:34 am

На девети правя парти за рождения ми ден!

Почетни гости:
Емили Питърс
Саша Питърс
Tyler Lockwood
Хана Питърс
Админ,Могьосница
Админ,Могьосница
Хана Питърс

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyПон 27 Авг 2012, 8:26 am

Днес ми е много скучно и се чудя какво да правя!!! Някой има ли идеи?
Карън Луси Хейл
Магьосник/Вещица
Магьосник/Вещица
Карън Луси Хейл

Брой мнения : 4

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyПон 27 Авг 2012, 8:29 am

Идвам у вас и ще спре да ти е скучно!! wink
Хана Питърс
Админ,Могьосница
Админ,Могьосница
Хана Питърс

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyПон 27 Авг 2012, 8:59 am

Чакам те!!! tounge2 wink xDD
Емили Питърс
Админ,Първороден
Админ,Първороден
Емили Питърс

Брой мнения : 131

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyВто 28 Авг 2012, 12:27 pm

Ами аз мен ме забрави cry2 ще се сърдя!!!! cry2 cry2 cry2
Хана Питърс
Админ,Могьосница
Админ,Могьосница
Хана Питърс

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyСря 29 Авг 2012, 9:18 am

А-а-а,не няма да се сърдиш,ако искаш идвай,на вратата съм! wink
Емили Питърс
Админ,Първороден
Админ,Първороден
Емили Питърс

Брой мнения : 131

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyСря 29 Авг 2012, 10:01 am

Идвам,идвам ти си боц заьоооо!!!!! и боц баьоо!!!! kiss kiss loveyou i love you kiss loveyou kiss kiss
Саша Питърс
Ангели
Ангели
Саша Питърс

Брой мнения : 19
Местожителство : Rosewood

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! EmptyНед 02 Сеп 2012, 10:14 am

Може ли да попитам дали може да съм админ ??
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: Here we will tell you new things and news forum and for me!   Here we will tell you new things and news forum and for me! Empty

Here we will tell you new things and news forum and for me!
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Pretty-Little-Liars-RPG :: Развлечения :: Запознанства-
Идете на: